SON DAKİKA
Hava Durumu

Antalya'da STK’lara sürdürülebilirlik eğitimi

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 11:50
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 11:50
Kaynak: IGF
Antalya'da STK’lara sürdürülebilirlik eğitimi

Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında “Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” konulu eğitim gerçekleştirildi.

ANTALYA (İGFA) - Gerçekleştirilen eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesine yönelik bilgiler paylaşıldı.

Programda ayrıca sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu olanaklar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hale getirilmesini hedefleyen gönüllülük temelli istihdam modeli de katılımcılara aktarıldı.

Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen eğitim programının sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sunması hedefleniyor.

Kaynak: IGF

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.